Tuesday 22 November 2011

Clearrr `-`

Haluuu Guyss mmm...

lAMA x buka BloG nii hahah
Uploud Blog Pun Hampeeee huhuh

Hari ni nak Ceta tentang Pertemuaan Ku ama Mamy stacy
Kenal Bah kamu Tu sape c stacy kan . . . 
huhu
Kali ni mamy nya... 
first jumpa Mamy nya d Funfaiir Kinabatangan . .  bek Ama aku hihi 
siaa duduk Dekat Mamy stacy tu,ceta2 ma Dya..
trus tertiba dia mnta No Handphone ku
Dlm fikiran kU aikkk npa tertiba mnta ni
aku pun Dgn hati  yang senang Bgilah NO ku tu,,trs dya Call lah,,nha Aku save No Pon mamy stacy nya
Malam tu Juga dya Call N sms Aku . . tanya Khabar jak ,,haha,,, Hari2 call ..bgus Juga mmy stacy nii,, xpena lUpa ama aku ni hihihi. . aku jrg sms dia hha,,but Xda Krdt,,,,lah katakan mahal lah aku celcom dya digi,,haha,,  na dya tlpn jak lah ,,aku Pun dgn malu xda Krdt. . gtau dya,,dya penah bawa jalan  n g aku krdt tpi aku tolak sgt2 ,,aku malu nt,,aku nii d cakap Tumpag famous lah kan..XMAU LAH g2 . . kan . . 
tpi mang Happy gila dpt kenalan dgn mamy artis yg meletup nii. 
SO tu jak ceta ku.. .. kali ni bye 
ASSALAMUALAIKUM `-`




                                                                          IN REMEMBER

No comments:

Post a Comment